Workshop: Van zorgverlener naar zorgondernemer

1 daagse workshop ‘marketing voor je eigen praktijk’

 

Je start je eigen praktijk en bent daardoor zelf verantwoordelijk voor een constante stroom van nieuwe cliënten.
Het liefst hou je je inhoudelijk met je cliënten bezig en niet met alles daaromheen. Goede marketing betekent dat je helder krijgt wat jouw praktijk uniek maakt. Dit is soms best lastig! En hoe breng je jouw boodschap over aan je doelgroep? Wie is eigenlijk je doelgroep en wat willen ze van je horen?

 

Resultaat workshop

Als zorgverlener ben jij de kern van je praktijk. Cliënten kiezen voor jou omdat jij ze het vertrouwen geeft dat ze bij jou terecht kunnen met hun problematiek. Ook online is het belangrijk een helder en betrouwbaar beeld neer te zetten over jezelf en wat je te bieden hebt. Als jij kiest, kiezen cliënten voor jou! We leggen een heldere basis waarmee je aan de slag kunt voor de marketing van je eigen praktijk.

 

Wat gaan we doen

In deze workshop ga je onderzoeken wat jij in huis hebt om jezelf als psycholoog, therapeut of coach authentiek te presenteren aan je doelgroep. Samen met andere (startend) praktijkhouders ga je aan de slag met verschillende werkvormen vanuit de marketing. Zo ontdek je wat jou uniek maakt en welke strategische stappen je kunt zetten voor een goed marketingbeleid. Tevens gaan we creatief aan de slag om de vertaling te maken van woorden naar beelden.

 

Voor wie?

Ben je psycholoog, therapeut, coach, orthopedagoog, fysiotherapeut, massagetherapeut of start je een praktijk binnen een ander vakgebied? Je bent van harte welkom! De groep is maximaal 8 personen groot.

Datum & locatie

Op aanvraag - Regio Nijmegen

 

Investering

€ 150,00 excl BTW per persoon (doorgang bij minimaal 4 personen). Dit is inclusief materiaal, een heerlijke lunch, de hele dag koffie, thee en water met wat lekkers.

 

Aanmelden

Omschrijf kort wat je motivatie is om mee te doen met deze workshop: